Mine projekter

Nedenfor kan du få et kronogisk overblik over de aktiviteter jeg har været aktiv i samt dem jeg fortsat er en del af. Det er i øvrigt mine erfaringer herfra, som jeg vil dele med dig her på siden.

Mine nuværende aktiviteter:

Dette er en liste over de nuværende og primære aktiviteter hvori jeg lægger mine kræfter

Candyfloss Collective # 2019 – i dag

Tanken bag Candyfloss Collective er og skabe en række nicheorienterede medier der kan inspirere besøgende til og træffe nye valg. Målet er og skabe en gennemsigtighed i hver niche, at kunne fremhæve alternative produkter fra samarbejdspartnere samt formidle salg.

David-Rio.com # 2014 – 2020

David-Rio.com er en webshop med salg af den originale chai latte. Den originale chai latte, som er kendt verden over for den gode smag. Chai latte er en blanding mellem den traditionelle indiske te og en nutidig cafe latte. Tilberedning på få minutter; velduftende pulver blandes med vand eller mælk og skaber en lækker kop chai latte. Alt i alt et fantastisk produkt, som for den gængse cafegænger ikke er en nyhed. David Rio er toppen indenfor chai latte. Deraf en niche webshop kun med salg af David Rio chai latte.

Mine tidligere aktiviteter:

Dette er en liste over tidligere aktiviteter

Leadfrms # 2019

Leadfrms er et værktøj til surveys, gamification kampagner, effektive leadgenerering og meget, meget mere. Værktøjet rummer mange muligheder for enhver virksomhed der vil aktivere og engagere deres leads på en sjov og anderledes måde.

Cloudfit # 2018 – 2019

Med fitness platformen Cloudfit vil vi gøre op med fysiske notater, uoverskuelige bunker af gule posters, statiske excel ark m.m. Cloudfit vil for den professionelle personlige træner & kostvejleder totalt fjerne flaskehalsen – værende ‘tiden’. Tiden er stortset altid omdrejningspunkt for prissætning af ydelser, antal samtidige klienter osv.

GarageStories # 2017-2018

GarageStories er et hjælpeværktøj, som hjælper forbrugeren med og sammenligne de forskellige måder hvorpå, at man kan have fire hjul til rådighed. Hvad enten det er ejerskab af et køretøj, privatleasing, bilabonnement, finansiel- eller operationel leasing m.m.

BagCollective.com # 2016 – 2018

“Jeg har altid fundet tanken om et udelukkende digitalt produkt umådeligt spændende. Idéen om, at man ikke sælger ’tid’ eller fysiske produkter, som altid vil blive begrænset på den ene eller anden måde, men ’sælger bytes’, som kan skaleres alt efter behov.” Læs BagCollective.com casen lige her.

BaristaPlus.dk # 2013 – 2018

BaristaPlus er shoppen med kaffe, te, lakrids, chokolade m.m. En tur i en specialbutik for at købe en dåse Kusmi Te satte tankerne i gang og BaristaPlus blev til. Gode beskrivelser fra baristaen, lækre opskrifter og meget mere finder du online på BaristaPlus.

HEYPONY ApS # 2015 – 2016

HEYPONY var en webshop med salg af Ralph Lauren skjorter, poloer, pullovers og meget, meget mere.

brunchr # 2015 – 2016

brunchr er platformen hvor brunchr’s kan finde en lækker brunch baseret på et visuelt indtryk. Slut med teksten “Søndsagsbrunch, 219 kr.”… uden billeder – NU skal der billeder på! Idéen er, at skabe en bedre måde hvorpå, at man kan danne sig et overblik over gode brunch steder med udgangspunkt i billeder. brunchr er også for den besøgende, som er blevet træt af de samme restauranter, som allerede er besøgt alt for mange gange, og kunne tænke sig, at prøve noget nyt. Det er her, at brunchr kommer på banen. Søg på by eller ønsket type af brunch – så viser brunchr udvalget i billeder.

Menarenotmonkeys.dk # 2014 – 2015

Menarenotmonkeys.dk, som domæne, var i første omgang tiltænkt, som sidestykke i form af en blog til min første webshop med salg af beauty produkter. Jeg kom dog aldrig rigtigt igang med bloggen, som domænet var tiltænkt i første omgang. Jeg har altid haft en stor interesse for blogging og deraf marketingeffekten, som kan opnås for virksomheder ved, at benytte en sådan platform til markedsføring af deres produkter. Jeg har selv tidligere stået i den anden ende og brugt MANGE penge på, at få omtale gennem bloggere til mine projekter. Jeg har derfor flere gange tænkt tanken, at det kunne være sjovt, at prøve – og stå i den anden ende af kommunikationen og dermed se tingene fra en bloggers synspunkt.

BOI Popular # 2014 – 2015

BOI Popular er et tøjbrand med fokus på alsidighed. BOI Popular vil få folk til at skille sig ud og tiltrække sig opmærksomhed ligemeget sammenhængen de er i. Hvorfor blot være én i mængden – når man kan være unik?!

RoomPlus # 2012 – 2014

RoomPlus er en webshop med alt til boligen. Lamper, boligartikler, møbler m.m. er en del af sortimentet på RoomPlus. Mine erfaringer fra tidligere projekter er ført med videre i dette spændende projekt.
Læs her hvorfor jeg stoppede med RoomPlus.

E-voks.dk # 2005 – 2011

e-voks blev hurtigt et projekt, som jeg lærte utroligt meget af. Med e-voks lærte jeg om online markedsføring og om en masse aspekter af det at drive e-handel i en større skala. Jeg tog en del chancer, men fik en masse oplevelser og ikke mindst muligheder retur.
e-voks – læs hele historien her.

RipNRoll # 2004 – 2011

RipnRoll var min første webbutik. Her blev der solgt kondomer, glidecreme og lettere sexlegetøj såsom vibratorer. Tanken var at skabe en simpel webshop uden frække bemærkninger. Det lykkedes på bedste vis.
RipnRoll – læs historien

Skriv en kommentar